Ünite: BT.6.5. PROBLEM ÇÖZME VE PROGRAMLAMA
Konu: BT.6.5.1. Problem Çözme Yaklaşımları ve Kavramları
BT.6.5.1.5. Problemin çözümü için bir algoritma geliştirir.
BT.6.5.1.6. Bir algoritmanın çözümünü test eder.
BT.6.5.1.7. Farklı algoritmaları inceleyerek en hızlı ve doğru çözümü seçer. Günlük plan.
RAKET
Süre değişkeni eklenerek süreli bir yarışma da yapılabilir.
Örnek sorular:
Puanımız ne zaman sıfırlanır?
Her yeşil bayrağa bastığımızda
Topun daha hızlı aşağı düşmesi için hangi blokta değişiklik yapmalıyız?
20 Adım git artırılmalı
puan kaç olduğunda ekrana kazan yazar?
5
Programda topu raketten sektiren kod bloğu hangisidir?
yönüne dön
Top sahnenin en altına çarparsa ekrana ne yazar?
kaybettin